Klacht Monuta: Nog steeds niet afgehandeld

Enomis Ydoom

Ik verwijs hierbij naar mijn eerdere klacht welke ik d.d. 14-11-'13 geplaatst heb.

Helaas ben ik nog steeds niet van de onvriendelijke Monuta af. Ze blijven geld incassseren na reeds meerdere keren te hebben aangegeven dat ik alles bij hen heb opgezegt!

Ik heb nu een incasseer-blokkade op het bedrijf gezet, hopelijk worden ze nu wakker.

Meerdere keren gebeld en gemaild dat niet alleen maar de extra polis via FDMN opgezegt dienen te worden, maar ALLES!!

Geen klachten kunnen oplossen, blijven incasseren, hoe professioneel ben je dan als bedrijf?!

Geen goed woord voor ze over...

GELD TERUG!!

Monuta
    Zoals inmiddels is bevestigd in een mail aan u zijn de polissen per 14 november 2013 beëindigd. We vertrouwen erop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.
    Enomis Ydoom
    Ik sluit de klacht pas als ik de geincasseerde termijnen vanaf 14-11-'13 retour heb ontvangen. Tot die tijd blijf ik sceptisch.
    Monuta
    Het geld is gisteren naar u overgemaakt. We vertrouwen erop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgehandeld.
    Enomis Ydoom
    Inderdaad eindelijk een bevestiging gekregen dat de polissen zijn geroyeerd en geld teruggestort gekregen. Echter duurde het allemaal erg lang, heb ik toch nog van de week een factuur van FDMN ontvangen (dus geen communicatie tussen Monuta en FDMN). Ik heb de e-mail die ik van Monuta heb ontvangen naar FDMN gestuurd aangezien zij nergens van op de hoogte waren. Blij dat ik eindelijk van Monuta af ben, maar dit had heel anders gekund dan had ik geen onderbuikgevoel bij Monuta gehad.