Klacht Monuta: Onvriendelijke en niet behulpzame organisatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 40583
Gebruiker
Enomis Ydoom
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 1/2jr terug contact gezocht met Monuta aangezien ik steeds gebeld werdt door de FDMN. Dit vond ik vreemd, waarom zou ik opeens zaken doen met een tp terwijl ik bij Monuta zit. Monuta kon mij hier weinig over vertellen en gingen dit uitzoeken. Nooit meer iets gehoord en heb zelf ook niet meer gebeld. Nu kreeg ik 2 wkn geleden opeens een rekening van de FDMN van ca. 70 euro. Ik heb direct Monuta opgebeld en aangegeven wie deze tp nu is en waarom ik nu 70 euro moet gaan betalen. De mevrouw bleef erbij dat het onze tp is en ze bleef maar herhalen 'ja maar het is toch echt jullie tp' zonder enige echte uitleg. Ik was woedend! Ik heb de FDMN gebeld en werdt vriendelijk te woord gestaan en hebben mij uitgelegd dat Monuta nu automatisch samenwerkt met tp en hiervoor een jaarlijkse vergoeding betaald dient te worden. Oke, was dat nu zo moeilijk Monuta?! Belachelijk vind ik het wel. Ik ben gaan zoeken naar andere alternatieven en deze lag heel dichtbij; 'Yarden'. Heb vandaag opgezegt!

De oplossing

Het ingelegde geld terug ontvangen.

4 reacties

  1. Auteur
    Monuta
    Datum
    Op woensdag 20 november hebben wij een brief gestuurd aan de klant.
  2. Auteur
    Enomis Ydoom
    Datum
    Ik vind dat jullie zichzelf er makkelijk vanaf maken. Mijn tussenpersoon die het ooit heeft afgesloten heeft het nu in behandeling genomen, maar dat neemt niet weg dat jullie alles behulpzaam zijn geweest en mij NOOIT hebben kunnen uitleggen wat die Financiele Diensten Midden Nederland (FDMN) opeens met onze gegevens moest, terwijl hen dat wel op een hele nette manier konden. Mijn ontevredenheid over Monuta is zeker niet weggenomen door een koele en zeker geen verontschuldigende brief te zenden!
  3. Auteur
    Monuta
    Datum
    Indien u nog vragen heeft naar aanleiding van de brief die wij aan u hebben gestuurd kunt u contact opnemen met klanttevredenheid@monuta.nl
  4. Auteur
    Enomis Ydoom
    Datum
    Eenn brief ontvangen van Monuta waarin excuses wordt gemaakt, eindelijk... Maar nog nemen ze geen verantwoordelijkheid! Ook is er helaas TOCH geld geincasseerd door Monuta en hier ben ik absoluut niet mee eens. Helaas ben ik nog steeds niet van ze af en blijven ze onprofessioneel door een slechte afhandeling. Nee, ik raad Monuta echt niet aan of je zit te wachten op tussenpersonen die je opeens contacten en een onverwachtte factuur wil ontvangen. Het maakt de organisatie ook heel afstandelijk!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Enomis Ydoom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Monuta?