Klacht Mood massage: hoofdpijn van hun hoofdpijn massage

# 141973
A. Lalkens

Een tijdje terug kreeg ik een brief van een incasso bureau. Ik heb contact opgenomen met het bureau want het bleek dat ik mij had aangemeld voor een workshop. Ik heb gevraagd om bewijsstukken want ik kan mij dit niet herinneren. het bedrijf heeft mij een sms gestuurd waar in staat dat de bevestigingsmail in de spam kan belanden. Dit is waarschijnlijk ook gebeurd. Ik heb ze niet eerder onder ogen gehad. Het sms heb ik waarschijnlijk gedacht dat het niet voor mij bestemd was. Ik voelde mij niet aangesproken. Ze hebben alleen gegevens waarmee iedereen mij op kan geven. Dit kan toch niet zo maar. Nu heb ik een brief geschreven aangetekend naar mood massage en aangegeven hoe ik mij voel. Hier wordt niet op gereageerd. als dit een professioneel bedrijf is dan verwacht ik toch op zijn minst een reactie van hun kant. Ik sta met de rug naar de muur en heb het gevoel dat ik vastgeklemd zit.

Ik wil het liefst geld terug. Doordat ze mij geen brief per post hebben gestuurd heb ik niet de mogelijkheid gehad om te reageren. Dit vind ik hun fout. Een menselijke reactie van hun kant is wel het minste wat ik verwacht.

Wij vinden dat Mood massage hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mood massage?