Klacht Moogadgets: Kapotte product gekregen maar geen reactie erop bij toenadering.

Klachtnummer
# 316630
Gebruiker
Richindo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 Juli 2018 hebben wij online via moogadgets.com een multikrultang besteld. Maar bij levering doet het product niet eens! Wij hebben geprobeerd contact te zoeken en hierop hebben ze niet gereageerd. We zijn heel erg boos en willen gewoon ons geld voor terug. We hebben zelfs op Facebook het gezegd en elke keer verwijderen ze het bericht.

De oplossing

Ten eerste willen we contact hebben. En ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moogadgets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moogadgets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen