Klacht Mooiemuursticker.nl: Geen contact met klantenservice.

Klachtnummer
# 64231
Gebruiker
Daantje84
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 11-06-2014 muurstickers besteld voor de babykamer. Ik heb 2 keer geprobeerd contact te zoeken door middel van een mail en via de site mooiemuurstickers.nl maar tot op heden geen gehoor.
Ik wilde graag weten wanneer de muurstickers geleverd worden.
Wat ik ook vreemd en vervelend vind is dat er op de site geen telefoon nummer of BTW nummer bekend is dus je kunt niets controleren. Waardoor ik dus nu twijfel of ik de muurstickers überhaupt wel binnen zal krijgen.

De oplossing

Contact met het bedrijf zodat ik netjes de muurstickers kan ontvangen.
Anders mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Mooiemuursticker.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mooiemuursticker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen