Klacht Moonlife: Heb het product nooit ontvangen en wil mijn geld terug.

Klachtnummer
# 509435
Gebruiker
E
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in oktober iets gekocht. Het is er nog steeds niet. Er wordt niet gereageerd op E-mails en de website ‘bestaat niet meer’ Ik wil dus graag mijn geld terug!

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moonlife hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moonlife?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen