Klacht Moorman Totaal Techniek : Dure rekening en geen deskundigheid.

Bekocht

Lek niet op kunnen sporen omdat er veel vocht in de bodem/ondervloer zat. Hier kan ik nog in meekomen. Als je daarna contact met hen opneemt via e.mail krijg je geen reactie. Ook bij ons werd de telefoon neergesmeten omdat wij hem niet uit lieten praten. Veel geld vragen en geen deskundigheid in huis. Kunnen zelfs nog geen leidingen (warm of koud ) opsporen. Geen aanrader dit bedrijf. Moorman lekdetectie.
We hebben een ander bedrijf moeten laten komen om veel braakschade te voorkomen.

Geld terug

Moorman Totaal Techniek is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bekocht
    Het feit dat er niet gereageerd wordt op mail en hier zegt al genoeg. Ga niet met hun in zee. Ze praten over geavanceerde detectiemethoden. Nou mooi niet. Ze geven toe dat ze geen warmwaterleiding op kunnen sporen, toen onze loodgieter hen belde. GA NIET IN ZEE MET HEN.
    Bekocht
    Vandaag is Trition lek detectie geweest. Binnen een uur konden ze al zeggen waar het lek zat. Hebben vaklui in huis. Zou zeggen ga met Triniton in zee. We zijn blij dat ze een eenvoudige oplossing hebben aangedragen. Veel geld bespaard aan breekkosten.
    En nog steeds niets gehoord van Moorman. Zegt al genoeg.

Bekocht
Moorman heeft nergens op gereageerd ook niet op de 2 mailtjes die ik heb verstuurd. Zegt al genoeg over het bedrijf. Wij hebben een ander bedrijf nu ingeschakeld waar we zeer tevreden over zijn. Trition in Eersel. Topbedrijf met verstand van zaken.

Ook een klacht indienen over Moorman Totaal Techniek ?