Klacht Moorman Totaal Techniek : Dure rekening en geen deskundigheid.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 395213
Gebruiker
Bekocht
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lek niet op kunnen sporen omdat er veel vocht in de bodem/ondervloer zat. Hier kan ik nog in meekomen. Als je daarna contact met hen opneemt via e.mail krijg je geen reactie. Ook bij ons werd de telefoon neergesmeten omdat wij hem niet uit lieten praten. Veel geld vragen en geen deskundigheid in huis. Kunnen zelfs nog geen leidingen (warm of koud ) opsporen. Geen aanrader dit bedrijf. Moorman lekdetectie.
We hebben een ander bedrijf moeten laten komen om veel braakschade te voorkomen.

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Moorman Totaal Techniek is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Bekocht
    Datum
    Het feit dat er niet gereageerd wordt op mail en hier zegt al genoeg. Ga niet met hun in zee. Ze praten over geavanceerde detectiemethoden. Nou mooi niet. Ze geven toe dat ze geen warmwaterleiding op kunnen sporen, toen onze loodgieter hen belde. GA NIET IN ZEE MET HEN.
  2. Auteur
    Bekocht
    Datum
    Vandaag is Trition lek detectie geweest. Binnen een uur konden ze al zeggen waar het lek zat. Hebben vaklui in huis. Zou zeggen ga met Triniton in zee. We zijn blij dat ze een eenvoudige oplossing hebben aangedragen. Veel geld bespaard aan breekkosten.
    En nog steeds niets gehoord van Moorman. Zegt al genoeg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bekocht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Moorman heeft nergens op gereageerd ook niet op de 2 mailtjes die ik heb verstuurd. Zegt al genoeg over het bedrijf. Wij hebben een ander bedrijf nu ingeschakeld waar we zeer tevreden over zijn. Trition in Eersel. Topbedrijf met verstand van zaken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Moorman Totaal Techniek ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen