Opgelost door Moorman Totaal Techniek : Lekdetectie wel uitgevoerd en betaald maar na ruim 6 weken nog steeds geen rapport.

sad Opgelost
Michel

Historie:
Op 28-02-2020 heb ik een lekdetectie onderzoek uit laten voeren door Moorman Totaal Techniek. Het rapport met de resultaten zou ik binnen 10 werkdagen ontvangen.
Op 22-03-2020 had ik het rapport nog steeds niet ontvangen en een mail gestuurd met de vraag wanneer ik deze alsnog zou kunnen ontvangen. Op deze mail heb ik nooit een antwoord ontvangen.
Op 31-03-2020 heb ik maar gebeld en gevraagd hoe het zit. Er werd gekeken waar het mis was gegaan en er kon teruggezien worden dat degene die de lekdetectie had uitgevoerd netjes zijn versie van het rapport had gestuurd. Deze zou vervolgens volgens de procedure beoordeeld moeten worden en doorgestuurd worden naar mij. Dit zou een mail met een link naar een WeTransfer bestand zijn. Er werd beloofd dat dit alsnog zou worden gedaan.
Op 13-04-2020 maar weer een mail gestuurd:
We zijn inmiddels weer 2 weken verder maar ik heb nog niets ontvangen en ben er ook wel klaar mee. Het is inmiddels al ruim 6 weken na het onderzoek en ik heb nog steeds geen rapport waarmee ik vervolgstappen kan ondernemen.

Wanneer ik het rapport morgen (14-04-2020) nog steeds niet in mijn mailbox heb ontvangen, ontvang ik graag mijn geld terug op rekeningnummer xxxxxxx
Op 16-04-2020 nog steeds geen reactie. Nogmaals een mail gestuurd:
Kan het kloppen dat de terugbetaling nog niet is gelukt? Aangezien ik wederom geen reactie hebt ontvangen op mijn mail.

ik zou graag het rapport alsnog per direct ontvangen of anders mijn geld terug.
rapport is verzonden

Moorman Totaal Techniek is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Michel
    Na het plaatsen van deze klacht werd er direct gereageerd per mail. In eerste instantie een teleurstellende reactie dat het kwam doordat ik het e-mailadres niet goed had doorgegeven op 22 en 31 maart en "Wij waren van plan de rapportage vandaag nogmaals naar u te verzenden, echter gezien uw vreemde negatieve review van vandaag zullen wij dit nog even uitstellen."

Maar vrijdag 17 april kreeg ik een mail van een andere collega welke gevraagd was het dossier op te pakken en wel gewoon professioneel en oplossingsgericht was. Vandaag op 22 april heb ik het rapport dan eindelijk ontvangen en werd er ook gewoon netjes een controle mail stuurde dat het rapport was verstuurd.

Wanneer dit op 22 maart gewoon op deze manier was opgepakt, was er niets aan de hand geweest.

Tip aan Moorman: Laat de collega die het uiteindelijk heeft opgepakt voortaan gewoon de klantcommunicatie doen, daar wordt een hoop onvrede mee voorkomen.

Ook een klacht indienen over Moorman Totaal Techniek ?