Klacht MoRe Financieel Advies: Bemiddelingskosten maar nog niets geregeld

Klachtnummer
# 38597
Gebruiker
Jonno
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb ihkv woekerpolissen een afspraak met een adviseur van MoRe advies gehad.
Hierbij heb ik een polis over laten sluiten, ik moest echter wel bemiddelingskosten betalen. Mijn polis zou omgezet worden ik had hier echter nog niets van gehoord en heb er achter aan gebeld. Ik zou teruggebeld worden. Niet dus.
De bemiddelingskosten woerden echter wel van mijn rekening afgehaald. Ik heb ze nogmaals gevraagd te reageren anders zou ik de kosten storneren. Na een maand nog niets gehoord te hebben heb ik de bedragen gestorneerd.
Tot zover..

Gewenste oplossing

Ik wil een goed antwoord op mijn vraag en anders de bemiddelingskosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MoRe Financieel Advies hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MoRe Financieel Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen