Klacht Moreli.nl: geen contact kunnen krijgen bestelling willen annuleren

Klachtnummer
# 526881
Gebruiker
as
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb op 26 februari 2021 bij moreli iets besteld. Heb toen meteen een mail gestuurd van als levering meer dan 1 week was ik de bestelling wilde annuleren. Hierop niets gehoord ben nu bijna 14 dagen verder en heb nu een mail gestuurd dat ik 14 dagen bedenktijd heb en dat ik de bestelling dus wil annuleren. Met verzoek het bedrag terug te storten.
Mede omdat de trake and trace maar ook de pagina niet meer te openen is.

De oplossing

Bestelling annuleerd en geld terug stort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moreli.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moreli.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen