Klacht Moreli.nl: Mail

Klachtnummer
# 533223
Gebruiker
blue/nelson
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik denk net zoals vele andere iets besteld en vervolgens krijg je wel een melding dat het produkt onderweg is, ga je via de link kijken waar je bestelling is, wordt er vermeld dat de site niet bereikbaar is. Helaas kan je het betaalde bedrag niet terughalen omdat je hetzelf heb overgemaakt.
Les voor de volgende keer, ik betaal nu pas als ik het produkt binnen heb en niet eerder.

De oplossing

Mijn geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moreli.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moreli.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen