Klacht Moreli.nl: Salon led tafel met ingebouwde cooler besteld, nooit geleverd, geen enkele reactie.

# 532063
Mooibalen#2021

Ik heb voormijn bedrijf, personeelskantine, op 24-2-2021 een salon led tafel met een gehard stalen blad gekocht ter waarde van 39,95. Ik vond het al vreemd nadat ik betaald had, dat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen. Nu ik op via een collega van mij de aanbieding teruglees op mijn telefoon en tracht via de link te activeren dan krijg ik het bericht dat deze website zich voordoet als 'morelin.nl' om je persoonlijke of financiële gegevens te stelen. Vervolgens het verzoek om de pagina te sluiten.

Dit zijn oplichters, heel erg triest om op deze wijze geld afhandig te maken onderwijl heel veel mensen 'genoodzaakt' zijn omwille van COVID-19, gewenste artikelen per internet te bestellen.

Of het product alsnog leveren of het geld terug gestort krijgen.

Wij vinden dat Moreli.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Moreli.nl?