Klacht Motel Texel: Geen communicatie mogelijk, geen oplossing of redelijke tegemoetkoming mogelijk!

EHG

In het weekend van 6 en 7 juni zouden wij (ons 8p dames team) meedoen met het TEVOKO toernooi op Texel. We hebben 2x een 4 p. motelkamer gehuurd. 1x rechtstreeks bij Motel Texel en 1x geboekt bij booking.com. Via Booking.com moet je direct de namen en geboorte data opgeven van de gasten die boeken. Deze reissom was €330 en tevens gelijk voldaan. De boeking die rechtstreeks bij Motel Texel geboekt is kost €275 een helft aanbetaald 135€ . De CORONAcrisis brak uit, Toernooi ging niet door en helaas mochten wij niet met 8 p in 2 auto`s en al helemaal niet in een motel kamer met 2 x een 2 persoons bed. Gebeld met Motel Texel, mw. was direct niet van deze vraag gediend en vond dan ook dat we moesten komen. We kregen ons geld niet terug en er was verder niets te overleggen. een ander persoon nogmaals gebeld. Mw. was wederom niet vriendelijk en er viel moeilijk wat te overleggen. Doorgevraagd en gezegd dat ze toch wel tot een oplossing kan komen in alle redelijkheid. Bij uiterste noodzaak mochten we een ander weekend kiezen in 2020, NIET voor het jaar erop boeken, dit was onmogelijk. Maar hoe boek je een nieuw weekend met 8 personen uit verschillende huishoudens in Crisistijd?? Had mw. “lak” aan.....wij moesten maar met ons eigen gezin komen, dat kon toch ook!? Booking.com gebeld, ook zij hebben met mw. direct gebeld. booking.com heeft inmiddels dezelfde ervaring met mw., er valt niets te overleggen. Binnen 48 uur kun je via booking.com je weekend verplaatsen, maar mw. heeft direct na het telefoongesprek deze functie keuze uitgeschakeld bij booking.com met als gevolg dat wij het weekend niet meer konden verplaatsen. Inmiddels was er 1 ziek geworden van de 4 ziek, dit heeft booking.com ook gemeld maar mw. gooide de telefoon op. De andere persoon die rechtstreeks heeft geboekt, heeft op tijd aangegeven bij mw. dat we het weekend wilden verplaatsen naar okt. Mw. aan de telefoon gesproken, met mw. overlegt het via de mail vast te leggen, ze was ons behoorlijk zat aan het worden zei ze. maar stuur maar een mail. in de mail om bevestiging gevraagd maar tot op heden hierop geen reactie gehad. We zijn nu met elkaar €467.50 kwijt. Helaas betreft dit ook studenten die het geld hard nodig zijn!

We hebben haar diverse keren gemaild dat we inmiddels niet meer zien zitten, dat we er überhaupt nog een weekend willen doorbrengen! We hebben gevraagd om ons geld terug te storten. a €467.50 hier mocht ze de reserveringskosten vanaf halen daarmee zou €437.50 voldoende zijn.

Wij vinden dat Motel Texel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Motel Texel?