Klacht MotoMoto: Geen geld retour na een retourzending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 155588
Gebruiker
GD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een in september 2015 een accu retour gezonden. Binnen zichttermijn en de aanwijzingen van Motomoto opgevolgd. Retour zending moest naar Accu groothandel worden gestuurd.
Eenmaal een telefonische reactie en eenmaal een e-mail reactie gehad ' er is bij hun iets mis is gegaan' . Hierna is bedrijf telefonisch onbereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd. Na 6 maanden lang telefoneren en mailen, geen reactie.

De oplossing

Geld terug en klanten niet zo slecht behandelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MotoMoto is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    GD
    Datum
    Helaas heeft MotoMoto.nl op geen enkele manier gereageerd. Ik krijg de indruk dat ik te maken hebben met een obscuur, onbetrouwbaar bedrijfje. Wees gewaarschuwd. Koop hier niets.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MotoMoto?