Klacht MotoMoto: geen geld retour ontvangen na retour

Klachtnummer
# 138572
Gebruiker
LTA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart een accu gekocht bij motomoto, dit bleek de verkeerde. Na retour sturen op eigen kosten heb ik de goede ontvangen. Het prijsverschil was 13 Euro. Dit bedrag heb ik nooit teruggezien. Ik heb tot eind augustus gemaild met het bedrijf (ene Jeroen). Zij willen hier de bezorgkosten van af trekken. Daar ben ik het niet mee eens. Bedrijven zijn wettelijk verplicht om dit voor eigen rekening te nemen.

De oplossing

Gaarne het verschil terug storten a 12,90. Mijn rekeningnummer is bekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MotoMoto is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MotoMoto?