Opgelost door MotoMoto: Geen reactie bij garantie verzoek

John

Op 20-01-2016 een motobatt MB5184 motorfietsaccu gekocht, deze blijkt nu defect te zijn. Op deze accu zit 2 jaar garantie. Verzoek gestuurd naar motomoto om accu om te ruilen. Motomoto reageert niet op mails en hun contacttelefoonnummer is vervallen.

ruiling door nieuwe accu of met bijbetaling vervangen door odyssey PC680mj accu. Indien beide niet mogelijk is graag geld terug.

MotoMoto is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

John
    Met bijbetaling ander type accu bij hem/hun kunnen kopen. Doordat de communicatie erg slecht verloopt en ik er zeker van wilde zijn met de motor op vakantie te kunnen, bij een ander bedrijf nog een accu besteld.
    Nu kort voor vakantie heb ik dus nu 2 accu's voor dezelfde motorfiets en laten we het zo.
    Resumerend: Reacties per mail zijn erg langzaam of blijven geheel uit. Telefonisch geheel niet bereikbaar, Wel nette prijzen. Zal niet meer snel zaken met hun doen, en in vervolg webshops checken

John

Ook een klacht indienen over MotoMoto?