Klacht Motoport Zelhem: Defekte computer motor BMW K 1300 GT

Klachtnummer
# 162254
Gebruiker
Bertus de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zijn in het bezit van een BMW motor K 1300 GT.
BMW heeft de laatste jaren veel motors teruggeroepen voor vervanging onderdelen etc. Op zich doet BMW dit zeer correct. Dat het de laatste tijd nogal vaak voorkomt kun je vraagtekens bij zetten. Onlangs had onze motor een defecte computer, motorregeleenheid en diverse defecte schakelaars, totale kosten € 874,68 ex BTW.
We hebben aangegeven dat met een km stand 6781 ondanks dat de garantie afgelopen is dit niet mag voorkomen. BMW Nederland wil geen coulance regeling.
Een computer gaat niet kapot binnen ca 3 jaar, dit is ongekend hoe BMW hier mee omgaat, er heeft dus al een fout ingezeten. Het zelfde merk heeft met auto's zelfs ouder dan 10 jaar geen problemen.
We willen dit dan ook voorleggen aan een jurist om er een zaak van te maken.

De oplossing

We willen dat BMW Nederland dit compenseert, crediteert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Motoport Zelhem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Motoport Zelhem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen