Klacht Motorcenter Limburg Venlo: Weigeren terugname motor bescherm/ protectie broek

Coco

Vrijdag 5 dec 2015 door dochter protectie broekje aangeschaft bij Motorcenter (snowboarden). Juiste maat niet op voorraad ( alleen een maat L dochter heeft maat S) en boden aan dit te bestellen en op te sturen. Dit is correct gedaan.
Mijn dochter heeft 5 december besteld en betaald ( €82,58 ).
Donderdag 10 dec broekje gearriveerd. Dochter vertrok daags erna op wintersport .
Broekje gepast, maatvoering niet goed; broekje zit niet lekker.
Maandag 21 dec: dochter telefonisch contact opgenomen met motorcenter.
Antwoord: broekje wordt niet teruggenomen en ook geen geld terug.
Woensdag 23 dec heb ik ( moeder) 2x gebeld; zelfde antwoord, ook van directeur en werd verbinding verbroken. Zelf naar zaak gegaan. Directeur gaf aan; ' leverancier neemt broek niet terug; ik dus ook niet; risico is voor de klant'.
Klacht: bij aanschaf niet vermeld dat broek niet teruggenomen zou worden door Motorcenter. Broek is niet gedragen . Kassabon kan overlegd worden.

Geld terug = €82,58

Wij vinden dat Motorcenter Limburg Venlo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Motorcenter Limburg Venlo?