Klacht motorenplaza.com: Opgelicht! Heb mijn geld nooit terug gekregen.

Klachtnummer
# 281853
Gebruiker
Aakil
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als consument heb ik bij motorenplaza.com een motor gekocht. Binnen 24uur na ontvangst heb ik de bestelling terug gestuurd doordat het niet de juiste motor was. Vervolgens is mijn betaling nooit gecrediteerd. Ik heb 3 maanden lang geprobeerd telefonisch en via de mail contact te maken, maar is nooit met succes geëindigd.

De oplossing

Ik wens dat motorenplaza.com mijn betaling zal terug betalen zonder aftrekkosten. En ik verwacht van motorenplaza een rente pencentage over de dagen dat zij te laat zijn met betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat motorenplaza.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over motorenplaza.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen