Opgelost door Motorhoezenonline.nl: Geleverde maat motorhoes anders dan op website staat. Dus onbruikbaar

CTK

Ik heb besteld een motorhoes: op de website staat Afmetingen motorhoes XL-W: 246 x 95 x 168 cm (L x B X H)
Deze heb ik ontvangen: 246 x 104 x 127 cm
De hoes is dus 41 cm lager dan op de website staat vermeldt.

Email gestuurd met de vraag dit op te lossen. Men blijft beweren dat ze de juiste maat hebben geleverd en schrijft o.a. :
“De hoes is 100% zeker wel juist geleverd, het is de basis maat + windscherm. U moet de hoes gewoon gaan gebruiken a.u.b"
ze gaan niet in op de bewijzen met foto’s en screenshots van de hun website waarop de maten staan van de hoes die ik heb besteld en de hoes die ze hebben geleverd. Die wijken sterk van elkaar af. Ik kan de hoes dus niet gebruiken en ze doen er helemaal niets aan.

Ik heb een screenshot van de website waarop de maten staan en bijgaand de foto van de hoes waarop duidelijk staat dat de maten anders zijn. Toch blijft men gewoon beweren dat ze de juiste maat hebben geleverd, terwijl de feiten 100% duidelijk en onweerlegbaar anders zijn.

Alsnog de maat leveren zoals die op de website staat aangegeven zodat ik hem kan gebruiken. Of anders mijn geld terugbetalen.
De informatie op de verpakking was verwarrend en niet wat ik had besteld. De webshop heeft mij wel gebeld en vertelt dat ik de ontvangen hoes wel degelijk kan gebruiken voor mijn motor. Dat was ook inderdaad zo.

Wij vinden dat Motorhoezenonline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Motorhoezenonline.nl?