Klacht Motorhuis Delft: Het Motorhuis filiaal Delft heeft mijn winterbanden op velg laten verdwijnen.

Klachtnummer
# 503731
Gebruiker
M.J.B. Los
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb afgelopen zomer moeten vaststellen dat het Motorhuis filiaal in Delft cq de bandenopslag een complete set winterbanden op velg van mijn Citroen C4 Picasso heeft laten verdwijnen. Ik heb daar al uitgebreid contact over gehad met de filiaalmanager die mij plechtig beloofde dat hij hier werk van zou maken en als laatste op 4 september melde dat hij 'nog op 1 dingetje wachtte'. daarna bleef het ondanks een nieuwe mail stil. De filiaalmanager weigert per email te antwoorden. Ook de centrale klachtenafdeling van het Motorhuis heeft niet schriftelijk of per mail gereageerd op mijn herhaalde klacht.

Gewenste oplossing

In de eerste plaats in ieder geval schriftelijk of per mail reageren op mijn klacht en duidelijk maken wat er met mijn banden is gebeurd. Vervolgens zo mogelijk de banden/velgen alsnog opsporen of mij financieel compenseren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Motorhuis Delft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Motorhuis Delft?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen