Klacht Motorhuis Delft: Het Motorhuis filiaal Delft heeft mijn winterbanden op velg laten verdwijnen.

M.J.B. Los

Ik heb afgelopen zomer moeten vaststellen dat het Motorhuis filiaal in Delft cq de bandenopslag een complete set winterbanden op velg van mijn Citroen C4 Picasso heeft laten verdwijnen. Ik heb daar al uitgebreid contact over gehad met de filiaalmanager die mij plechtig beloofde dat hij hier werk van zou maken en als laatste op 4 september melde dat hij 'nog op 1 dingetje wachtte'. daarna bleef het ondanks een nieuwe mail stil. De filiaalmanager weigert per email te antwoorden. Ook de centrale klachtenafdeling van het Motorhuis heeft niet schriftelijk of per mail gereageerd op mijn herhaalde klacht.

In de eerste plaats in ieder geval schriftelijk of per mail reageren op mijn klacht en duidelijk maken wat er met mijn banden is gebeurd. Vervolgens zo mogelijk de banden/velgen alsnog opsporen of mij financieel compenseren.

Wij vinden dat Motorhuis Delft hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Motorhuis Delft?