Opgelost door Motorhuis: lekke ruitensproeier
Details
De klacht
Ik heb mijn Hyundai i10 afgegeven voor een APK keuring. Voordat de auto werd weggebracht werd reservoir van de ruitensproeier gevuld. Vervolgens kreeg ik te horen dat de schotels van de schokdempers moesten worden vervangen.Ik was de auto in totaal 3 dagen kwijt. Nadat ik de auto had opgehaald bleek de ruitensproeier het niet te doen.
Motorhuis ontdekt dat een scheur in de tank zit van de ruitensproeier. Deze scheur zat er niet. Motorhuis wil de schade niet repareren. Ik moet nu 160 euro gaan betalen terwijl zij dit hebben veroorzaakt.
Ik ben van mening dat zij bij het vervangen van de schotels de tank is beschadigd.
bedrijf: Motorhuis Delft, Delfgauw 230 Delft.
De oplossing
Dat ruitensproeierreservoir wordt besteld en vervangen op kosten van Motorhuis.Ik was al helemaal niet te spreken dat ik de auto 3 dagen kwijt was.
Dat ik een leen auto kreeg dat was het miste wat ze konden doen, naast de 540 euro aan reparatie kosten.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.