Opgelost door Motorhuis: lekke ruitensproeier

geeta

Ik heb mijn Hyundai i10 afgegeven voor een APK keuring. Voordat de auto werd weggebracht werd reservoir van de ruitensproeier gevuld. Vervolgens kreeg ik te horen dat de schotels van de schokdempers moesten worden vervangen.
Ik was de auto in totaal 3 dagen kwijt. Nadat ik de auto had opgehaald bleek de ruitensproeier het niet te doen.

Motorhuis ontdekt dat een scheur in de tank zit van de ruitensproeier. Deze scheur zat er niet. Motorhuis wil de schade niet repareren. Ik moet nu 160 euro gaan betalen terwijl zij dit hebben veroorzaakt.
Ik ben van mening dat zij bij het vervangen van de schotels de tank is beschadigd.
bedrijf: Motorhuis Delft, Delfgauw 230 Delft.

Dat ruitensproeierreservoir wordt besteld en vervangen op kosten van Motorhuis.
Ik was al helemaal niet te spreken dat ik de auto 3 dagen kwijt was.
Dat ik een leen auto kreeg dat was het miste wat ze konden doen, naast de 540 euro aan reparatie kosten.

Motorhuis
    Geachte heer Sewpersad, hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en gaan dit bespreken met de werkplaats. Wij komen er binnen 10 werkdagen op terug. Vertrouwende u hiermee te hebben geinformeerd.
    Motorhuis
    Er is een afspraak gemaakt voor het kosteloos vervangen van de ruitensproeier. De klacht is hierbij gesloten.
    geeta
    inmiddels telefonisch contact gehad met motorhuis. Zij hebben aangeboden om het onderdeel kosteloos te bestellen en dit te plaatsen. Moet nog een steeds een afspraak maken voor het plaatsen.

geeta

Ook een klacht indienen over Motorhuis?