Klacht Motorhuis: Motorhuis Alphen verzuimt

MirandaK

Vorig jaar op 29 December heb ik mijn occasion Opel Corsa(2010) gekocht bij het motorhuis in Alphen aan den Rijn. Al snel bleek dat de radio/beeldscherm vastliep en/of uitviel en niet meer aan ging. Ik heb geprobeerd om 2 afspraken te maken bij de werkplaats, deze heb ik af moeten zeggen, omdat ik niet zonder vervoer kon, dit heb ik ook gemeld toen ik de afspraak had afgezegd en niemand heeft aan mij verteld dat er de mogelijkheid was om een auto te lenen/huren bij de werkplaats. Toen ik hier eenmaal zelf achter was, heb ik dit ook gedaan en heb ik mijn auto naar de werkplaats gebracht. Het gebeurd overigens elke week dat de radio vastloopt en/of uitvalt. Nadat ik de auto weer terug had, vertelde ze me dat ze het probleem niet konden vinden en als het weer terug kwam ik weer terug moest komen. Dit heb ik hierna dan ook nog 2x gedaan(De auto heeft daar dus al 3x gestaan in de werkplaats) en nog steeds kwam de werkplaats met het verhaal: "We weten ook niet hoe we dit op moeten lossen". Pardon ?!? Volgens mij behoort dit probleem opgelost te worden, links om of rechts om. Vervolgens ben ik naar de verkoper gegaan van de occasion, deze vertelde me dat er een gepaste oplossing zou komen en dat ik gebeld zou worden door de werkplaats. A fijn ruim 2 weken later was ik nog steeds niet gebeld door de werkplaats. Ik WEER langs bij de verkoper, zijn mail was wel verstuurd, maar de werkplaats had hier geen actie op gezet en niks mee gedaan(ofwel ik was dus nog steeds niet gebeld.). Maar hij zou dit weer op pakken met de werkplaats zodat er zeker een geschikte oplossing zou komen. Inmiddels zijn we 3 bijna 4 weken verder en heb ik nog steeds niks vernomen.
Inmiddels ben ik het dan ook zo super zat en voel ik mij niet serieus genomen door motorhuis Alphen aan den rijn. Ik heb inmiddels contact opgenomen met motorhuis Gouda en hoop dat hun mij wel serieus nemen en mijn probleem oplossen die Motorhuis Alphen weigert om op te lossen en net zo lang wacht tot de garantie voorbij is.
De reden dat ik dit hier plaats, is dan ook omdat ze mij als klant laten stikken en de service heel erg ver te zoeken is, een probleem kan lastig zijn, maar de wil om het op te lossen is er gewoon niet en dat vind ik echt schandalig!

Bedenk zelf maar iets!

Motorhuis
    Geachte mevrouw Kikstra, heel vervelend dat uw klacht over de radio/beeldscherm niet naar tevredenheid is opgelost door Motorhuis Alphen. We sturen uw feedback naar de servicemanager met het verzoek contact met u op te nemen.

Vertrouwende u hiermee te hebben geïnformeerd.

Motorhuis B.V.

Customer Care Team ^GW