Klacht Motorhuis: niet gerapereerd maar moet wel betalen, bedrog

qaisali

Mijn citroen c1 start soms niet op. Bij openen van het sleutel wordt de auto geblokkeerd. Drie keer keren ANW bij aangeroepen. Zij hebben geen error code gevonden, maar de auto wel opgestart gekregen door resten. Na de derde keerdirect bij de genoemde citroen dealer geweest met het verhaal dat er geen error code is en dat de auto gerest is. Toch hebben ze de auto ontvangen. De enige wat ze gedaan hebben is uitlezen (terwijl ze wisten dat de auto gereset is en dus geen errorcode is) en effen mee gerijden. Het probleem is dus niet grondig onderzocht en niet geholpen. Toch moest ik 48 euro voor betalen. Volgens hun moet ik de volgende keer weer in de kou staan en direct de auto slepen als het gebeurt. Een slechte dealer vind ik dus. Als zij afhakkelijk zijn van de errorcodes om een auto te repareren, dan moeten ze de klant vragen of de auto gereset is. In het geval van reset moeten ze de auto niet nemen om kosten in rekening te brengen met uitlezen. Ik vind dit bedrog.

Ik wil mijn geld terug.

Motorhuis is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.