Klacht Motorhuis: reactie e mails van motorhuis , haaglanden politie de waarheid, geen drama , eerlijk de waarhei

sad Niet opgelost
Wiransane-Lauw

mijn reactie en weer duidelijkheid weer en weer aan Motorhuis en de HRM souigroep , reactie om hun dreigement en angifte om mij te stoppen van de verzoek, duidelijk verzoek. waarheid,
Ik niet driegt jullie, als jullie gewoon doet wat ik gevraagd, om alleen maar roep meneer MH praat met mij per telefoon, om MH zelf geen problemen weer, en niet draaien als slang, is niet gebeurt, dus geen drama. Als jullie en mevr DS, geen stuur meneer naar PZ, en dreigt hem ontslagen, etc ook niet klop is PRIVE toch, ALS mevr DS gewoon zoals mijn verzoek MENSHEID verzoek als wat Mevr DS motorhuis zeg zeg wil als mensheid helpen de rest laat meneer zelf praten, maar net gebeurt, mevr DS wil blijf motorhus huis prof hulp ... ZOnder eerst mijn verzoek gedaan, laat ik eerst praten, daarna is meneer zelf bepalen dat toch duidelijk, in u email alles blijf nuliie wil dekken u fouten, terwijl lees mijn emailsss, en Prive dus de directie mag niks weten, maar toch jullie driegt mij, en ook Meneer, etc.. gebruik MOTORHUIS, dus is prive, of zakkelijk, nu jullie zeg beiden, kan niet smart mensen, en julli recht angifte doen, doe maar, moet ik alle emails etc stuur door naar Haaglanden, of schrijft in Haaglanden FB< daarna Pastoor K, belt mevr CEO DS, en mevr inplaats zeg ok zal ik regelen met Meneer ontmoeting daarna Mevr DS moet maar backoff, is niet gebeuren, wel Mevr DS, zeg, nee er is Motorhuis MOTORHUIS prof hulp, Mevr DS zeg wist niet meer wie ik de waarheid spreken, ik of hem Daarom mevr moet van 5 maanden geleden laat 1x roept Mario inplaats zij interview hem in prive kantoor of motorhuis, belt mij en praat met mij, zij mag ook luistert, dus hoor ik zelf van meneer MH niet van haar, dit is toch heel duidelijk nacht Mothuis mensen directie.. denk goed na, wie is gewoon begint met oneerlijk, en drama, ik slecht maar eerlijk en waarheid vertellen niet de waarheid wil eigen horen.. denk goed na, reactie gewoon KOMPAS, laat mensen mee oordelen, niet allen maar jullie, dus dit weer dreigementen, wel... dit is om weer duideljk van u e mails... en lees zal ik zelf intrek als u zelf eerlijk, en gewoon niet per emails laat andere public oordelen mijn waarheid..dank je

ik zal stop als jullie eerlijk, en nit draaie, en door draaien, is duidelijk mijn verzoek sinds 4 maanden, en geen antwoord, wel pirve maar toch betrokken motorhuis mt dreigement ontslagen, dus klop niet..aangifte dreigement stalking toch nnee j driegt medewerkers, ondanks prive, leren van fouten is gedaan door grote mensen met grote hart, vergeet niet Karma omdat GOD zie alles, als geen ellende in mijn cancer ... en ik sportif intrek met Uitleg waarom ik schrijft wat gebeurt, begrijp ik wel is te lastig voor jullie accepteert de waarheid, sukses lieve mensen, leren van fouten,liever publicatie toch dus wij kan zien. ik die niet goed of jullie niet eerlijk en sportif...bedank voor laatste email van Spuitgroep, heb ik reactie geven maar jullie email is weer valse e mail, dag lieve geweldig mensen van SPUIGROEP. MOTORHUIS, lezer mag mij ordeeL mij

Wiransane-Lauw
Jammer motorhuis specila mevr Dieneke Slaat van motorhuis geeft nit toe de fouten, hun zeg prive, maar als prive waarom hun schorsing Mario Hazebroek en stuur naar P. Zaken, dus klop net toch, en waarom gewoon als mensheid, niet gewoon doen mijn verzoek, roep dhr Hazebroek, laat praten met mij, maar niet ik oren van mevr D. Slaat, mevr nit gedaan, zelf zij blijf maar zet door, wil gebruik iemand van motorhuis, prive.. mmmh, tot ik gevraagd om mr Hazebroek met Pastor kennis maken, en mevr Slaat, motorhuis back off, maar niet gedaan, en motorhuis dreigement mij politie, stalking, etc, etc.. moet dat doen, motorhuis mensen, leren van fouten en geef to van de fouten, laat zien, hoe jullie heeft big heart, en eerlijk, maar jullie niet, de rests leest e mails, en Klacht kompas.. Nog wil mr Hazebroek ontslagen, wel, prive toch, maar hun wil gewoon niet toegeven, hoe fout handel, over greens, door draaie...

Ook een klacht indienen over ?