Opgelost door Motorhuis: waardeloze garantie en service van Opel

content Opgelost
bagijn

Ik heb een Ampera nieuw gekocht en binnen de 4 jaar ging mijn achteruitrijcamera kapot en zou linker buitenspiegel vervangen moeten worden. Ik heb 2 jaar fabrieksgarantie en 2 jaar verlengde garantie gekocht toen. Dus verwacht je dat deze zaken vervangen worden. Maar u raad het al, er is geen dekking hiervoor. Belachelijk. Mijn beklag gedaan waarna men met een voorstel kwam dat ik voor een aanzienlijk deel zou moeten opdraaien. Hiermee niet akkoord gegaan en 31 oktober per email geschreven waarom ik alles vergoed wenst te zien. Een paar maal gebeld en diverse loze terugbel beloftes later en een week geleden nog maar een klacht achter gelaten maar tot op heden nog geen inhoudelijke reactie noch per email noch per telefoon. Via deze weg nog maar een zoveelste poging

vervanging van de camera en buitenspiegel

Motorhuis
    Geachte heer Bagijn,

Er is een ontvangstbevestiging van de klacht naar hbagijn@gmail.com gestuurd. Kennelijk heeft u deze niet gezien.
    Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
    Vertrouwende u hiermee te hebben geïnformeerd.

Motorhuis BV

Afdeling klantenservice

bagijn
Dezelfde dag kreeg ik wel een telefoontje. Dus dat werkte wel. Vandaar de smile. Het aanbod is echter ongewijzigd. Dat vind ik nog steeds minder. Hoe zou je het zelf vinden als je achteruitrijcamera binnen 4 jaar kapot gaat en je hebt je garantie verlengt, dan verwacht je toch ook dat dit kostenloos vervangen wordt?! Evenals de linker buitenspiegel. Dus dat verdient geen pluim Opel.

Ook een klacht indienen over Motorhuis?