Klacht Motorola: ارجو لمساعده

Klachtnummer
# 291710
Gebruiker
Amjd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I purchased a Motog5plus mobile on 14-10-2017 and it became bad that I was disconnected from the net about 30 times a day or maybe more then I returned it to the store and sent it to Moto and when it was fixed I learned that the motherboard changed it but the mobile Still on what it is and has also become a voice unemployed do negative votes clanking I hope help and thanks

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Motorola hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Motorola?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen