Klacht Motorola: Bandje moto360 sport is gescheurd

Klachtnummer
# 170687
Gebruiker
Erwinvanrijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bandje van mijn moto 360 sport smartwatch is na 3 maanden normaal gebruikt gescheurd. Dit is een plastic/silicone bandje die 1 geheel vormd met de smartwatch. Bandje zelf vervangen is niet mogelijk, alleen door motorola zelf.
Ik heb van motorola te horen gekregen dat het buiten de garantie valt, omdat het de eerste keer is dat dit gebeurd is. Deze opstelling van motorola is onbegrijpelijk. Ik zit met een horloge van 300 euro die nu bijna onbruikbaar is. Motorola bied me ook geen oplossing voor dit probleem, behalve alles zelf te bepalen.
Mijn klacht is dat ik nu met een product zit welke na drie maanden normaal gebruik gebreken vertoond welke niet onder de garantie vallen omdat dit gebrek de eerste keer is dat het gebeurd is bij een klant.

De oplossing

Reparatie op kosten van motorola

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Motorola hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Motorola?