Klacht Motorola: Motorola Cash Back Actie Moto G 3e generatie

Klachtnummer
# 143969
Gebruiker
Jean-Pierre
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb meegedaan aan deze actie , maar nadat ik alles heb ingevuld en verstuurd geen bevestigingsmail ontvangen.
Ik ben nu al dagen aan het mailen en krijg geen reactie terug.
Ik ben bang dat ik ook geen geld van de cashback actie nu zal zien.
Was toch € 30.

De oplossing

Ik zou graag dat het bedrijf me een mail stuurt met een bevestigingsmail van de actie.
Of in elk dat het bedrijf contact met me opneemt.
Op de site van de cashback staat dit mail adres motorola@consumercare.info
Maar tot nu toe krijg ik geen reactie op mijn mails.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Motorola hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Motorola?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen