Klacht Motorola: Slechte ondersteuning

Klachtnummer
# 389839
Gebruiker
Jayden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De batterij van mij telefoon begon te overleiden. Na een melding bij de support afdeling van Motorola vertelde men mij dat dit nog binnen de garantie periode zou vallen. Ik heb vervolgens mijn telefoon ter reparatie opgestuurd. Het reparatie bedrijf concludeerde dat de camera kapot was ? Wat de relatie tot de batterij is snap ik nog steeds niet en het toestel maakte nog steeds goede foto’s. Ik had 2 opties, de camera laten repareren of het toestel terug laten sturen voor een handelingsfee. Dit is echter nooit ter sprake gekomen tijdens het aanmelden van het probleem bij Motorola.

De oplossing

De batterij vervangen en het toestel terug sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Motorola hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Motorola?