Klacht Motorola: Verkeerde reparatie advies

# 190136
Frans de boer

Motorola G was gevallen, en hier door niet meer water dicht. Dit moest gerepareerd worden en de verzekering wilde graag een prijsopgave weten. Ik kon het toestel opsturen naar Dynafix, zou daar ongeveer 40 onderzoekkosten voor moeten betalen. Voor de zekerheid motorola zelf gebeld, deze zeiden tegen mij, bel gewoon met Dynafix, deze hebben een tabel voor de kosten. Ik Dynafix gebeld (kosten maximaal 22,- volgens het bandje). Dacht dat scheelt in ieder geval 18,- (pm niet veel te besteden, dus iedere euro is er een) na iets meer als 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn, en binnen, en er werd direct gezegd, nee dat doen wel niet. Foutieve info van motorola. Wij geven geen telefonische kosten door. Klacht gemeld bij Motorola, deze betreuren de foutieve informatie, maar weigeren de gemaakte kosten van 16,24 te betalen. Uitgelegd dat dit me geld zou schelen, maar zit nu met dubbele kosten. Mooie informatie Motorola, wel de fout erkennen maar een oplossing ho maar.

De gemaakte kosten van 16,24.

Wij vinden dat Motorola hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Motorola?