Klacht Motorsloten.eu: retour kosten pas vergoed nadat er voor gevraagd wordt.

Kleisterlee1

Levering was snel, maar ik vond het slot niks. Het was een te zwaar slot voor de fiets. Dus heb ik het terug gestuurd. De retour betaling was snel, maar ze vergaten de retourkosten te betalen. Ik moest er zelf om vragen. Ze gaven aan dat ze via een systeem werken waarbij ze enkel het aankoopbedrag kunnen terugstorten en ze het banknummer niet weten. Right?! dat zal wel. Ik hem dus mijn banknummer door moeten geven. Toen duurde het nog eens 5 dagen, voordat ik de retourkosten gestort kreeg. Ik denk dat ze het gewoon expres vergeten en dat ze je er naar laten vragen.

Als er iets retour gestuurd wordt moeten ze vragen voor het banknummer, zodat de retourkosten meteen teruggestort kunnen worden en niet dat je er eerst voor moet vragen.

Motorsloten.eu
    Geachte heer,

We hebben inderdaad niet gevraagd naar uw bankrekeningnummer toen u de retourzending aangaf. Normaal gesproken doen we dat direct. Dit hebben we nodig als we meer dan het aankoop bedrag moeten terug storten. In dit geval de vergoeding voor het terugzenden van het product. De reden hiervoor is dat wij met omnikassa van de rabobank werken. Dit laten het niet toe om meer terug te storten dan het aankoopbedrag. De retourprocedure staat ook hier beschreven:

Het probleem is echter al opgelost en we kunnen niet meer dan onze excuses aanbieden.

Wij willen bij deze dan ook onze excuses aanbieden voor deze fout.

We zullen u ook persoonlijk een excuus email sturen

Als u nog vragen heeft dan horen we dit graag.

Met vriendelijke groet, De Klantenservice van Motorsloten.EU

Ook een klacht indienen over Motorsloten.eu?