Opgelost door Motortheorie.nl: Geven verkeerde info op site product wordt niet geleverd

AMB

Motortheorie wekt de indruk dat je snel cursus en examen kan doen. Achter de data staan aantal beschikbare plaatsen.
Na betaling €136,00 krijg je een bevestiging mail en de dag er na een annuleringsmail
Dit is dus niet waar zij kunnen geen plekken reserveren bij het CBR
Op advies van het CBR machtiging in getrokken.
Motortheorie bovenstaande per mail laten weten en per omgaande mijn betaling terug gevraagd. Nog steeds in afwachting van hun reactie

Mijn betaling retour

Motortheorie.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

AMB
    Motortheorie stuurt mij een mail waarin zij zeggen dat annulering niet mogelijk is maar dat zij wel een cursus kunnen geven op de door mijzelf bij het CBR gereserveerde examen.
    Heb hier op gereageerd dat ik mijn geld terug wil en niet oneindig wil blijven mailen
    AMB
    Motortheorie stuurd wederom een mail waarin zij zeggen administratiekosten a €39,95 in rekening te zullen brengen
    Als ik in de toekomst weer mee wil doen wordt dit bedrag in mindering gebracht.
    Welke kosten hebben zij gemaakt dan ze mailen alleen hebben niets voor mij geregeld. Ben het hier dan ook niet mee eens en verwacht gewoon het volledige bedrag terug

AMB
Toen ik motortheorie had gemaild dat ik een klacht had gedeponeerd bij jullie, mailde zij mij dat ze een uitzondering maken en mijn geld terug storten dit is vandaag terug gestort. Heb hun verteld dat als de betaling binnen is ik de klacht zal afmelden

Ook een klacht indienen over Motortheorie.nl?