Klacht Moulinex: Kapotte koffiekan

Klachtnummer
# 33802
Gebruiker
Rachid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een koffiezetapparaat van Moulinex gekocht bij een veiling van Block (Failliet). Blijkt dat koffiekopt kapot is. Contact opgenomen met de veiling is hun antwoord nee, veiling is veiling. Contact opgenomen met Moulinex zeggen ze, veiling is veiling. je moet maar een nieuwe koffiepost kopen bij ons. Kosten: evenduur als wat ik voor het hele apparaat heb betaald (17 euro). Schande.

De oplossing

Een kostloze koffiepot

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moulinex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moulinex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen