Klacht Moulinex: moulinex keukenmachine al ruim 2 maanden ter reparatie

Klachtnummer
# 35292
Gebruiker
NPanoet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 juli is mijn keukenmachine aangeboden bij E-care ter reparatie. Machine is in januari 2013 gekocht, in maart 2013 is deze al vervangen door een nieuwe machine.
Op 21-08-2013 een mail gekregen dat 10 september een nieuwe keukenmachine zou ontvangen.
Nu op 19-09-2013 nog niets. Ik krijg ik een mailtje, dat het product niet voorradig is en dat ze wachten op een nieuw apparaat, excuses voor het ongemak...
Sorry, maar wat nu?

De oplossing

Heel snel een nieuw apparaat of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Moulinex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Moulinex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen