Klacht Mozaiek Wonen: Klacht reparatie

Klachtnummer
# 326452
Gebruiker
Xcjc
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen juiste oplossing reparatieverzoek, mozaiek wonen onderhoud geen communicatie. Zit al 6 maanden erop te wachten

De oplossing

Met spoed een nieuw kozijn laten plaatsen binnen een week. Anders toewijzing andere woning

1 reactie

  1. Auteur
    Mozaiek Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Vervelend te lezen dat de uitvoering van uw reparatieverzoek zo lang op zich laat wachten.
    Uit navraag bij de aannemer begrijp ik dat er inmiddels een afspraak met u is gemaakt voor morgen om bij u langs te komt voor de reparatie.

    Wanneer er toch nog zaken niet duidelijk zijn of niet goed verlopen, wilt u dan telefonisch contact met ons opnemen. ^MC

Ook een klacht indienen over Mozaiek Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen