Klacht Mozaiek Wonen: Klacht wegens Mozaïek Wonen

El-Barkani

Hallo,

Ik ben woedend hoe Mozaïek Wonen omgaat met woningzoekende. Ik sta al
Meer dan 10 jaar ingeschreven, en tot op heden is mij geen enkele woning aangeboden
in de buurt, het zijn meestal drugsverslaafde, asielzoekers of alcoholische die voorrang krijgen
op een woning terwijl ik wordt genegeerd, ik ben geboren in dit land maar ik krijg alsnog geen
recht op een woning. Ik verwacht geen enkele uitkomst als het via Mozaïek Wonen gaat. Op 21-01-2018
had ik gereageerd op een woning op de Raam 83J, Gouda, en ik had een lotingspositie van 3, maar de
woning werd uiteindelijk aangeboden aan andere woningzoekende, omdat hij/zij dringend op zoek was naar een woning, maar ik zit ook in hetzelfde situatie toch wordt mij geen woning aangeboden.

Ik wil graag dat mij een woning wordt aangeboden op de Raam.

Mozaiek Wonen
    Mozaïek Wonen nodigt u uit voor een gesprek om uitleg en advies te geven bij het vinden van een woning. Wanneer u dit aanbod aanneemt, wilt u ons dan bellen op ons telefoonnummer (0182) 69 29 69. (door een technische storing bij Klachtenkompas kon ik helaas niet eerder onze reactie plaatsen.)

El-Barkani

Ook een klacht indienen over Mozaiek Wonen?