Klacht Mozaiek Wonen: niet normaal dat we niet geholpen worden

bozepersoon

ik heb een klacht voor Mozaiek wonen te Gouda. In het gehele huis zijn er dingen die mozaiek wonen maar niet wilt oplossen zoals: een zware lekkage in de badkamer, een kapotte toilet, deuren die beschimmeld zijn, ramen die beschimmeld zijn, een lekkage plek en ga zo maar door. de opzichter is langs geweest en zegt dat er maar 1 deur is waar ze een oplossing voor hebben wat zware onzin is. verder wil de mozaiek wonen niks voor ons betekenen en verteld als we daar problemen mee hebben maar naar de rechter moeten stappen. jammer dat het niet op een normale manier opgelost had kunnen worden.

ik wil graag dat alle problemen die we in het huis hebben worden opgelost zodat we weer op een normale manier kunnen leven, en niet dat we op onze hoeden moeten zijn omdat we niet ziek willen worden door de schimmels en geëlektrocuteerd willen worden door de lekkage.

Mozaiek Wonen
    Geachte heer, mevrouw,

Vervelend te lezen dat u problemen ervaart in uw woning. Ik heb uw klacht weggezet bij mijn collega en wij komen hier op korte termijn bij u op terug. ^MC
    bozepersoon
    Nog steeds niks gehoord.....

Ook een klacht indienen over Mozaiek Wonen?