Klacht Mozaiek Wonen: schimmeloverlast

Klachtnummer
# 62356
Gebruiker
neo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had begin van het jaar op maandag 3 feb een afspraak met iemand van mozaïek wonen om de schimmel in de badkamer en de slaapkamer te inspecteren, ik had de hele dag op zitten wacht vervolgens komt niemand langs, ik had zelf vrij genomen van me werk! Ik heb verder niets gehoord van mozaeik wonen wat de reden is. Maar die dag zelf heb ik gebeld met receptie, hun antwoordt was “ ja , het kan even duren nog, (het was 14:00)’ maar er kwam gewoon niemand!
En later in de week van 19 mei, heb ik weer gebeld toen krijg ik [naam verwijderd] aan de lijn die ging over het gebied waar ik woon, met hem heb ik een afspraak gemaakt, die zou op dinsdag 27 mei langs komen om 10:30 om de klacht te bekijken, ik heb weer vrij genomen van me werk, maar helaas die kwam niet opdagen maar zijn collega die belde me om 11:00 uur de zelfde dag dat dhr ziek is !!

De oplossing

Ik ben heel erg teleurgesteld, iemand ziek zijn kan gewoon gebeuren maar laat het op tijd wetten en niet veel later, dit heeft me boos gemaakt omdat het niet de eerst keer is .
Ik heb het gevoel dat het niet wordt geluisterd naar me klacht. Ik wil op fatsoenlijk manier behandelt worden en dat mozaïek wonen haar afspraken na komt . Dat mozaïek wonen zo snel mogelijk oplossing vindt voor de schimmel overlast .

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mozaiek Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen