Opgelost door Mozaiek Wonen: Slechte communicatie en niet aan de wet houden qua beslistermijn

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 583857
Gebruiker
Geduldraaktooitop
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eenmalige huurverlaging op 24 december aangevraagd, zowel via de mail als per post.
De wettelijke behandeltermijn is 3 weken zoals de huurcommisie en de overheid asngeeft.
Ik heb van Mozaiek wonen nu na 9 weken nog steeds geen voorstel, elke keer als ik bel word er gezegd het is in behandeling en er word contact opgenomen en elke keer word er niet gecommuniceerd. Ze lappen de wet aan hun laars en bij huurverhogingen in het verleden gaven ze wel thuis

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze met een voorstel komen en het niet nog verder uitschuiven heb in december 2021 de aanvraag gedaan en we zitten nu bijna in Maart 2022
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Mozaiek Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen, inmiddels heeft u van ons een brief ontvangen met ons antwoord op uw verzoek tot eenmalige huurverlaging. ^JK

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mozaiek Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen