Klacht Mozaiek Wonen: Wees eens eerlijk!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 491227
Gebruiker
Toermalijn104
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn vriend woont in Bodegraven en zijn bovenbuurvrouw heeft al 3 jaar lang geen vloerbedekking liggen. Zij woont op de KALE BETONVLOER. Dit is in strijd met de huurvoorwaarden. Hij is al ik weet niet hoe lang aan het vechten om gehoord te worden bij Mozaik Wonen. Ook de politie heeft geconstateerd dat er niks op de vloer ligt. Laatst gooide zij een vuilniszak met glaswerk over de reling. Hij had wel DOOD kunnen zijn. Nooit wordt hij teruggebeld of op andere wijze op de hoogte gehouden door Mozaik Wonen. Ze LIEGEN door te zeggen dat ze wel terugbellen. Zelf moet je steeds weer opnieuw aan de bel trekken. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en moet met 35 ton 's ochtends vroeg op pad. De bovenbuurvrouw is bekend bij de politie en het is een compleet verward persoon. Zij klettert de gehele nacht over de kale betonvloer, laat dingen vallen en ook de zware schuifpui gaat tientallen keren open en dicht. Daarbij is zij al jaren van electriciteit afgesloten en brandt zij de hele nacht kaarsen en is zij continu stoned. Hoe gevaarlijk is dit!!! Ze klopt telkens op de deuren bij bewoners en tikt dan ook hard met haar sleutelbos op het raam. Soms wel minuten lang. Afgelopen nacht was het weer raak. Ze doet de deur niet open en haar bel doet het niet. Vanochtend bij haar op het raam getikt (omdat hij haar wilde aanspreken op de overlast van afgelopen nacht) en toen ging ZIJ notabene de politie bellen!!!

Mozaik Wonen WANNEER onderneemt u actie!!!!!!!

Gewenste oplossing

Deze grote overlast eindelijk oplossen!!!!!!
Geboden oplossing
Lulverhalen. Handhaven ! Ik moet me ook aan de regels houden !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Mozaiek Wonen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw,

    Ik heb uw verhaal gelezen en u beschrijft een overlastsituatie. Heel lastig en vervelend. Wij doen bij overlast onze uiterste best om bij te dragen aan een goede oplossing. Normaal gesproken hebben we contact met betrokken huurders en eventueel andere deskundigen. Het verhaal dat u beschrijft komt ons bekend voor. We willen geen informatie geven over contacten of persoonlijke informatie van betrokken huurders. Om die reden wil ik niet inhoudelijk reageren; de mensen die betrokken zijn kunnen hun vragen natuurlijk aan ons stellen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mozaiek Wonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen