Klacht Mozilla Firefox: Tegels configureren in startscherm nieuw tabblad werkt erg slecht

RWBMans

Ik had in vorige versie allerlei mooie tegels in een tabblad geconfigureerd. Ik kon elk tabblad vanuit een tegel opstarten. Het werkte magisch mooi....Nu, volgens mij is er een update geweest...en alle tegels moeten opnieuw. Alleen nu krijg ik het niet goed voor elkaar. Als ik een tegel wil verslepen naar andere positie, dan verdwijnt de tegel ineens...of het valt terug, of de andere tegel verdwijnt ineens. Daarbij werkt per tegel, vaak het kruisje van 'deze website verwijderen' vaak niet. De tegel blijft, ook terwijl deze niet pinned is (dus tegel is al los gemaakt)

Zelf een leeg tabblad voorzien van nieuwe tegels met logo's etc, dan zien of ze ook zo rustig kunnen blijven en er telkens opnieuw mee gaan beginnen. En vervolgens zelf de problemen verhelpen en alles makkelijker maken om het dan ook voor gebruikers te verhelpen.

Wij vinden dat Mozilla Firefox hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mozilla Firefox?