Klacht Mozzi.com: Hoge kosten Sms-bericht-dienst

E. 't Hoen

Helaas paar maanden mijn tel.rek. niet gecontroleerd en nu is er per 1-11-2014 elke maand rond de 50euro extra aan sms-diensten gefactureerd.
Ik heb naar ik weet nooit toestemming hiervoor gegeven en ook nooit een sms-bericht/berichtjes ontvangen om mij erop te attenderen dat ik iets geactiveerd zou hebben. Ik heb mijn provider Hi/KPN hiervan op de hoogte gesteld en zij hebben een blokkade geinstallerd zodat het niet meer kan gebeuren en ik heb het zelf gedaan via Payinfo.nl/mozzi en Qubble. Tevens heb ik een mail gestuurd naar Mozzi (telefonisch zijn ze niet bereikbaar?!). Hierin heb ik gevraagd waarom ik gaan waarschuwingsbericht heb ontvangen van de activering van de sms-service en dat ik hier bewijs van wil zien.
Nav jullie tekst/aanbeveling heb ik de klacht bij de Hi/KPN gemeld en het uiterste dat zij doen is de laatste 2 maanden retourneren. Ik heb dit, onder protest, geaccepteerd en gemeld dat ik alsnog klacht indien.

Dat aangetoond wordt wanneer en met wat/op welke manier ik toestemming heb gegeven voor sms-dienst. Retourneren gemaakte kosten.

Wij vinden dat Mozzi.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?