Klacht MPL Easy Safe: Van Easy Safe naar Tyco Fire and Security: monteur heeft geen kennis van alarmsysteem

Klachtnummer
# 195572
Gebruiker
emjee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na mooie brieven over de goede overgang van Easy Safe naar Tyco Fire and Security en de nog betere service, blijkt daar in de praktijk weinig van. De monteur die (afgelopen mei of juni)namens de nieuwe organisatie de jaarlijkse controle komt doen, kent dit alarmsysteem niet en gaat weer weg. Na mijn brief naar beide organisaties krijg ik een brief dat dit niet de bedoeling is. Daar blijft het bij, tot op heden is er geen nieuwe monteur geweest voor de jaarlijkse controle. Er kwam wel een nota.
Nu krijg ik van de meldkamer een bericht dat de batterij van de rookmelder een 'leeg' signaal geeft. Uiteindelijk zegt de afdeling planning (na twee verkeerde doorverbindingen) dat een monteur contact met mij zal opnemen. Op mijn vraag of de jaarlijkse controle dan ook gelijk wordt meegenomen wordt er gezegd dat wanneer die nog in de planning staat, dat ook zal gebeuren. Ik neem maar aan dat het nog in de planning staat omdat de vorige controle nog steeds niet gedaan is...

De oplossing

Dat Tyco in ieder geval een nog betere service geeft dan Easy Safe (en dat zal niet makkelijk zijn want daar is de service altijd prima geweest). Dat er monteurs gestuurd worden voor de jaarlijkse controle die wel verstand hebben van dit alarmsysteem. Dat Tyco zelf contact opneemt en het niet laat bij een reactie op mijn brief met een brief dat deze gang van zaken niet de bedoeling was. Dat ik als particuliere klant ook het gevoel krijg dat ook mijn contract bij Tyco er toe doet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MPL Easy Safe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MPL Easy Safe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen