Klacht Mr. ticket: Dikke strijkstok mr ticket / qup

Klachtnummer
# 317653
Gebruiker
Mandyzs
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kortingskaarten gekocht voor Apenheul
Mr ticket/ qup voert uit voor ING.
Klacht 1:
Alleen tickets te bestellen voor de volwassenen prijs 22,50, een kinderrijker kost 19,50. Daar vervliegt al een voordeel van 3 euro per ticket.
Klacht 2: mr ticket/ qup neemt ook nog 2 euro administratie kosten.

Conclusie: i.p.v. 30 euro korting die we kochten kregen we 22 euro korting.
Bij ons heet zoiets: diefstal.

Gewenste oplossing

ING kan dienst beter uitbesteden aan DagjeUit. Daar voel ik me als klant nooit bekocht.
Plus graag punten ter waarde van 8 euro, dus 800 punten terug naar account van mijn man.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mr. ticket hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mr. ticket?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen