Klacht Mr. ticket: Technische storing site, geen korting voor C1000 kaartjes

Klachtnummer
# 10065
Gebruiker
C.A.B.H. Nooijen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Afgelopen zaterdag (4 augustus) hadden we in de planning om 2 kaartjes te reserveren via C1000.nl/dagjeuit voor het Dierenrijk in Nuenen. Tot mijn ongenoegen zag ik dat de site niet beschikbaar was. Ik heb het deze dag meerdere keren geprobeerd. Toen dit niet lukte, heb ik gewacht tot zondagochtend, om het toen nogmaals te proberen. Echter, dit lukte nog steeds niet tot 10.30 uur, heb ik de klantenservice van uw bedrijf geprobeerd te bereiken. Maar, toen ik na maar liefst 35 minuten niemand aan de telefoon had gekregen, heb ik de verbinding verbroken. Ook aangezien de openingstijden verlopen waren. Eenmaal aangekomen in het Dierenrijk heb ik geprobeerd om met mijn C1000 kortingskaartjes alsnog de korting te krijgen. Maar dit was niet mogelijk, de medewerkers adviseerden mij een klacht bij uw bedrijf neer te leggen. Daarom eis ik ook dat ik een restitutie ontvang voor de korting die ik niet ontvangen heb.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mr. ticket hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mr. ticket?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen