Opgelost door Mrmarvis.nl: De Sweaters van MrMarvis gaan heel snel pillen en zijn dan niet meer te dragen!

content Opgelost
P.H.J. Roumans

Ik heb op 7 november 2 sweaters bij Mr Marvis besteld. Deze zijn d.d. 9-11-2021 geleverd. Echter binnen 2 weken heb ik geconstateerd dat de sweater heel erg gaat pillen en de sweater er dus niet meer uitziet! Vervolgens heb ik gereclameerd bij MrMarvis, alleen wilde zij slechts een sweater retour nemen en terugbetalen en de andere niet, ook al gaf ik aan dat ik geen vertrouwen meer had in de kwaliteit van deze sweaters. Vervolgens op 25-11-2021 opnieuw contact gezocht met MrMarvis, daar ook nu die 2de sweater heel erg aan het pillen was. Alleen nu willen zij geen geld retour geven doch alleen een nieuwe sweater sturen. Dit heb ik geweigerd, daar ook die nieuwe sweater op zeer korte termijn zal gaan pillen!
Ik wil gewoon mijn geld, zijnde € 84,00 retour. Het zijn tenslotte ook geen goedkope sweaters!

Ik wil ook voor de 2de sweater mijn geld € 84,00 gerestitueerd hebben.
MrMarvis gaat op mijn voorstel mij gratis, ter vervanging van de sweater, een coolerdays broek toesturen. Aangezien ik al 2 Easies broeken heb, waarmee ik zeer tevreden ben, ben ik blij met deze oplossing.

Wij vinden dat Mrmarvis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mrmarvis.nl?