Klacht MS Mode: ik voel me achterlijk behandeld. als goede klant van MS
Details
Klacht
Enige maande terug 2 spijkerbroeken gekocht , aanbieding . De ene spijkerbroek heb ik gelijk gedragen, de andere had ik in de kast gelegd en ben ik pas enige weken geleden gaan dragen. Ook een keer gewassen en in de droger geweest.Toen ik pas zag , dat er in het zitvlak gedeelte aan één kant van de middennaad en ook in de pijpen aan één kant van de stiknaden, hele dunne stof is gebruikt. Als je de broek tegen het licht houdt, kan je er zo doorheen kijken. Ik ben met de broek teruggegaan naar de winkel . De verkoopster nam geeneens de moeite er goed naar te kijken. En waar het op neer kwam was dat het mijn schuld is, zij kon zien dat de broek intensief is gebruikt , wat dus niet waar is. want ik gebruik hem pas een paar weken. De broek is zo verkocht. Hoe kan het dan aan één kant van de stiknaad dun zijn, en de andere kant niet. Ik zit echt op twee billen. Maar ik heb het zelf gedaan, door het dragen , wassen en drogen is die stof nu zo dun.
Ik koop al 30 jaar kleding bij M&S en heb nu voor het eerst een klacht. En dan wordt je zo behandeld. Ik had eigenlijk de broek daar moeten laten, en houdt je troepzooi lekker zelf. Ben nog nooit zo achterlijk behandeld. Gaat mij nog geeneens om het geld. Maar dat er gedaan wordt , of ik daar de boel kom oplichten. Dat vind ik heel erg. Het zijn geen strakke broeken, maar gewoon casuel, maar daarom kan het nog wel normale kwaliteit zijn. Voor 25 euro kan je ook niet de hele wereld verwachten. Maar dat je dan zo idioot behandeld wordt, niet normaal . Ik ben niet gewoon , dat ik kleding tegen het licht moet houden..
Met vriendelijke groeten. E.
Gewenste oplossing
ik wil geen klant meer zijn- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.