Klacht MS Mode: claim wordt niet in behandeling genomen, schuld ligt bij vervoerder en niet bij mij

Nicole1966

Vandaag pakket ontvangen en deze was aan de kartelrand half open, dit niet gezien omdat bezorger deze afleverde met adressticker aan de bovenzijde ( ook geen foto gemaakt niet aangedacht) gelijk gebeld, zij deden onderzoek en gewicht was verstuurd ook bij DHL was het gewicht nog hetzelfde en omdat ik al "meerdere" keren iets met mijn bestelling had ( ook pakket open niet door mijn toedoen maar dat terzijde) wordt de claim niet in behandeling genomen.Ik moest fotoos opsturen dit ook gelijk gedaan er zat namelijk ook een scheur in dat had ik ook gemeld en werd op terug gemaild dat die jas daar nooit doorheen gevallen zou kunnen zijn, dit had ik ook helemaal niet gezegd dat ik dat dacht dat kwam door de rand aan de bovenzijde. Dus nu zit ik zonder jas en claim wordt niet in behandeling genomen

Of een nieuwe jas in die desbetreffende maat of intern retour boeken

Nicole1966
Helemaal geen reactie meer ontvangen!!

Ook een klacht indienen over MS Mode?

2. Stuur een juridische brief