Klacht MS Mode: claim wordt niet in behandeling genomen, schuld ligt bij vervoerder en niet bij mij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290378
Gebruiker
Nicole1966
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag pakket ontvangen en deze was aan de kartelrand half open, dit niet gezien omdat bezorger deze afleverde met adressticker aan de bovenzijde ( ook geen foto gemaakt niet aangedacht) gelijk gebeld, zij deden onderzoek en gewicht was verstuurd ook bij DHL was het gewicht nog hetzelfde en omdat ik al "meerdere" keren iets met mijn bestelling had ( ook pakket open niet door mijn toedoen maar dat terzijde) wordt de claim niet in behandeling genomen.Ik moest fotoos opsturen dit ook gelijk gedaan er zat namelijk ook een scheur in dat had ik ook gemeld en werd op terug gemaild dat die jas daar nooit doorheen gevallen zou kunnen zijn, dit had ik ook helemaal niet gezegd dat ik dat dacht dat kwam door de rand aan de bovenzijde. Dus nu zit ik zonder jas en claim wordt niet in behandeling genomen

De oplossing

Of een nieuwe jas in die desbetreffende maat of intern retour boeken

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicole1966
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helemaal geen reactie meer ontvangen!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over MS Mode?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen