Klacht MS Mode: Onprofessioneel en klantonvriendelijk behandeld deel 2

Kar12

Nu vandaag 5 december 2017,

ben ik wederom in de winkel geweest omdat een artikel van mijn grote aankoop kapot is gegaan. Het ging namelijk om een haakje dat losgelaten is, van een blazertje.

Hierover ging diezelfde medewerker, Yvonne, met mij in discussie. Ik gaf heel terecht aan dat het haakje niet stevig genoeg is voor de draagkracht. Maar hier was zij het niet mee eens.

Toen kwam er een andere medewerker bij omdat zij merkte dat ons gesprek niet naar behoren verliep. Ik heb toen aangekaart waar ik mee zat en heb Yvonne ook gewezen op de vorige keer toen ik een winkelbezoek bracht op de locatie winkelcentrum Woensel.

Dit vond zij niet leuk en pakte het heel onprofessioneel op. Haar collega daarentegen nam het serieus op en bood haar excuses aan, terwijl deze excuses van Yvonne af hoorde te komen.

Ik ben zeer teleurgesteld over de manier waarop ik tot 2 keer toe behandeld ben. De eerste keer kon ik nog wel enigszins begrijpen en toen ging ik er vanuit dat ze een slechte dag had. Maar nu het de tweede keer weer zo vervelend is gelopen, wilde ik er toch werk van maken.

Ik kom al 12 jaar met plezier in deze winkelketen, maar had wel een betere service en klantvriendelijkheid gehoopt.

Waardebon twv 50 euro

Ook een klacht indienen over ?